Thursday 19 April 2018

Forex blog malásia kita


Xml feed xml feed De acordo com a minha observação, bem como da minha própria experiência. TAK SABAR e TAMKA adalah dua benda e perturbe, estrague, e distraia sorang trader tu .. Kita já tau yg kita tak semestinya trade setiap hari, hanya trade bila market nmpak promising, cantik. tapi bila kita abrir plataforma je, buat análise sendiri, plano de preço mana rasa nk entrar, vamos dizer kita nk comprar baixo. em seguida, gráfico tgk, preço tinggi entrada drpd yg kita plano..hati tu ckp. isk..price naik ni..rugila aku tak masuk ni..takkan nk tgk aje preço naik..mesti naik ni..enter la. SNAP. Apa jadi dgn análise yg kita baru buat agora mesmo Isso é o que chamamos quando a nossa emoção ignorar o pensamento..ramai dr kita yg bila terlepas peluang entrar plano kat yg plano kita, rasa susah, sargento duro para deixá-lo ir. Lepas entrar, preço naik 50 pips. erm..takmo la 50pips..nak 100 pips padahal preço dah OB atau dah smpai topo kat alcance diário dia..tp sikap ganância e tamak tu ada dlm hati kita. apa jadi klau preço turun. Eu aposto ramai yg biarkan aje esperando que o preço vai subir novamente ..kalau letak TSL, ok la..para aqueles yk tak suka Pakai TSL macam mana Então vamos passar na verdadeira questão. mcm mana nk disney jadi Bagi sis..buat notas..e ficar com ele. tulis besar2 ini dia preço yg aku nk entrar. tulis razão dia kenape fibo nível pivot point suporte de sustentação OB nível nível OS Kalau miss, off PC, ir em outro lugar ... tkan, tido, mandi, tgk tv..lupakan, deixe o preço seguir seu curso .. preço Selagi ni tak sampai sini, aku takkan entrar, akan akan cari próximo opprtunity Melhor prevenir do que remediar Satu lagi masa kita nk digite tu. ramai yg toma como garantido benda ni. Macam sis transportar comerciante, (trade EJ), mash paling cun jam dlm 12 tgh smpai 7 malam, sessão de Londres memang melhor. NY aberto, DJ aberto selalu kacau sket..so utk jadi disiplin, timing nak entrar pun penting. Kalau kita gagal buat semua ni dan perdido..não temos nada para culpar do que ouselves..like um provérbio inglês vai..o tome no queixo .. Oleh Flizzoe nenhum ouro Maca mana nak jadi comerciante berdisiplin. Kawal Emosi Selalunya aku akan pastikan yang emosi aku tak terganggu. Sebab kalau emosi tak estabil, macam macam boleh jadi. Akaun beratus, amigo malam tu jugak boleh kena MC. Bila emosi estabil, kita takkan cepat gelabah bila tiba-tiba preço berubah arah, bila terlepas nak entrar mercado, dan sebagainya. Para começar, você não pode perder o rosto. Aku belajar cara susah, rugi dalam forex. Ada cara lain, macam puasa dan sebagainya. Dalam Forex, Peluang Ada Banyak Aku mash pegang kata-kata seawang kawan cyber aku: biar terlepas jangan rugi. Jangan sebab kita nak kejar tendência, kita perlu masuk mercado secepat mungkin walaupun dah jauh. Perkara ni sama macam kita kejar bas. Kalau bas terlepas, kita kejar, não há mais ninguém a mais, tapi yang tentunya kita akan penat. Faham yang Mercado bersifat Rawak / Mercado Aleatório boleh berubah-ubah bila-bila masa. Peruk nak tanya-tanya, sampai bila mercado ni boleh naik, dan sebagainya. Ibarat kita terpijak wang de tengah jalan, ambil dulu yang kita terpijak tu, baru tengok sekeliling mana tahu ada lagi. Tak perlu ubah TP, aqui está uma dica rápida. Kalau mercado rasa akan bergerak pada arah yang kita mahu, posição dulu perto tu, lucro seguro tu, dan buka posição baru. Seja flexível. Memandang forex ni bersifat rawak, tendência kalau sudah berubah, posição tutup semua yang berkaitan. Tak perlu berharap-harap. Você também pode gostar de menyesal den a yang kita buat. Percaya e Yakin pada diri sendiri, ini bui a seta dapat bantu jadi trader yang berdisiplin, juga beri kesan positi pada diri kita Sedikit-sedikit lama-lama jadi Bukit Ambil alvo pips kecik saja. Tak perlu peram lama-lama. Se você gosta de comer no mercado, você pode comprar um trocadilho, comprar um jogo de futebol, jogar batedor de azar, malam ni mungkin hijau, esok pagi dah merah boleh jadi merah balik). Não há comentários sobre o sedicit tetapi selalu. Jangan rasa renda diri kalau kita hanya dapat pips sikit. Aku vai chutar em um buraco na areia, alvo picos kenik bantu aku bina akaun aku. Alvo tak tinggi, 20 pips jer. Tapi dalam seminggu boleh dapat lebih daripada 100. Ada Strategi dan Perancangan Selalunya yang takd disiplin ni orang yang tidak ada estrategi e perancangan. Yang dia tahu, masuk mercado jer. Tengok chart caralho, marota mercado, tengok chart caralho marota mercado. Tulis auto-regras sendiri. Ingat apa yang perlu buat. Rancang, bila rugi, apa yang perlu buat. Já esteve em Bhuti sangat bila rugi? Sobre o Biasa dalam Forex, cuba Biasakan. Kalau kita tak biasakan diri kita dengan perdeu, itu yang boleh menganggu emosi kita. Bukannya aku nakata kata, kita perlu perdeu a negociação em dalam, tapi kalau kita dah biasa, kita boleh trade dengan lebih konfiden. Selalunya perdeu ini yang menggangu konsentrasi kita bila trading. Tiba-tiba ada rasa dendam, nak cuba capa balik rugi yang tadi, mercado de terus masuk. Teringat semalam dah perdido, hari ni posição dah hijau dah, tiba-tiba tukar cobertura de TP supaya dapat perdeu semalam. Ataupun, perdeu bole buat kita takut kepada mercado, sebab kita takut akan perdeu sekali lagi, akhirnya kita terlepas peluang untuk buat untung. Akhir sekali, Baca Dicas-sobre-Forex Forex Negócios Flizzoe Você gostaria de enviar uma cotação hoje? Você pode ser capaz de obter resultados lucrativos, o resultado pode ser a melhor escolha Kalau seta para a alta costura, tapi yang para fora, tak guna juga Harpa da moeda Kalau sala de câmbio Jalan Jutanan Forex Se você quiser comprar os preços preço Ação de compra sebut sebagai naked trading. Saya kurang menggunakan indicador. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Alta formação de ação de preço de probabilidade. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Teratama bagi yang baru nak belajar tentant Forex, elok sangat belajar e fahamkan Price Ação ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Alta probabilidade dan trade menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya post tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada Fev 2013 (ye. Lama punya postar tu kan ..), estrategia multi akaun ni dizera instalacao de pernah, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun yang buat dulu trocadilho dah luput, tak boleh nak access dah. Tak apalah. kita buatlah yang baru. Saya baru iniciar projeto seminário ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac depósito memulakan USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya corretor menggunakan Fortes. Kenapa Fortes - sebab IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal corretor ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau corretor ni, kadang2 ada juga corretor yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada programa afiliado yang bagus. Kita pun tak tai bila kita trade dan comércio, tiba2 akaun afiliado kita ada banyak baki. Saya buat auto afiliado je. makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun afilite) saya guna nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang diz para negociação. Cliente saya adalah saya sendiri. huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk Abril (sebelum GST..hehe) saya berjaya menggandakan também conhecido como ibu ke USD2500. Retirar USD500 e comprar o nome de ibu ni. Saya buat akaun Rempit eua pertama - dengan broker FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni espalhar memang kecik. Depo USD500 e merempit la disitu. Tapi malangnya depósito ini tak berjaya capai sasaran. Você também pode comprar USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke também conhecido como ibu saya. Trade semolina USD2000 tu, para mencari mulari semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, bebendo palácios e bebidas à venda USD2800. Jadi, retira USD500 e dá o nome de ibu. Saya buka pula também conhecido como Rempit 2 - kali ni dengan corretor UMOFX pula. Kenapa UMOFX e sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan taxa de depuração dia yang empalidecendo sekarang - masih a RM3.5. Yang kedua, di FBS com um dígito de 5 dígitos e um confuso (selalunya saya guna 4 dígitos). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX com digito 4 dígitos. Tapi, jangan risau. Saya akan kunkali bangunkan também conhecido como Rempit 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. akaun Rempit 2 saya dah berjaya complete o passo 1 malam tadi. Akan começa o passo 2, hari ni. Harap2 minggu depan passo completo 3. Akaun2 Rempit lain yang menanti modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah considerar MOCASZ. Semua dah setup affiliate dan verified. Kenapa saya cerita detalha ni. Para mais informações, por favor entre em contato com o orang. A tentativa de adivinhação diz que yang kedua dengan strategi multi akaun. Tahun 2013 diz a gagal, dan kembali belajar dan buat experimenten teknik dengan modal kecil (USD10). Agora estou de volta. Esperemos que o kali ini boleh capai tenha como alvo o blog de tajuk do menjadi ini. Akaun Ibu. US $ 2.000 - dah ada. Espera bila memerlukan. Strategi Rempit: Etapa 1. 500 - gt 1.000 Etapa 2. 1.000 - gt 2.000 Etapa 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. A primeira tentativa falhou. 2ª tentativa pendente Rempit 2. Complete o passo 1. Saldo USD 1.000. Agora masuk passo 2. Rempit 3. espera modal Rempit 4. espera modal Rempit 5. espera modal. Alhamdulillah. walaupun lama saya tak atualização blog ni. Como dizer que tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setela berkali-kali é um gagal do bermacam-macam tekhik telah é uma ilha de mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar sera de dengan saya. Meia-calça tada sã teknik yang perfect, akan ada satu dua posição yang rugi, tapi secara keseluruhan saya profit. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal modal, oleh kerana saya menggunakan teknik margem compounding, bila ada satu perda, ia merupakan loss yang besar. Ini memberikan kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat recuperar, mask lagi market dengan tergesa-gesa, dengan yang lebih besar sebab nak cepat recuperar a perda. Namun akhirnya, akaun saya hangus. O que você está procurando e onde está o blog de ulul kan, ou seja, o blog de saya mulakan ini. Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya para membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan aka o ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya menaikkan modal saya - melanui teknik dan signal yang sangat terpilih e berhati - kepada USD2500. Mais de US $ 500,00 por dia. A un un say a a a a USD USD USD USD USD USD USD USD USD USD USD USD USD USD USD USD Seberapa boleh, saya tidak akan trade também conhecido como ibu saya. Ini adalah também conhecido como fiadora saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya depósito RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Se você não sabe, por favor, ouça o seu nome, ou seja, Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun. Nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil trading saya. Apa pelan saya. daripada akaun bermodalkan USD500 isto é, um comércio local com um preço de USD $ 500.000 para cuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi. Biasanya saya buat target dengan 3 step. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai target, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. A partir de USD2000 há um ano para tornar-se popular na região conhecida como baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. berdasarkan beberapa julgamento saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya boleh capai também conhecido como USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam tentativa tersebut akaun saya hangus. Os tapi geram a modalidade do sem-fim USD10 para encontrar-se com USD50 de yang, e depois para ter encontrado o baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting composto modal mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contohnya, jika pada akaun cent USD10, setiap position saya akan masuk dengan 0,02 lote (iaitu USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 custa cerca de 0,1 lote (iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Passo 1. dapckan 500 pçs / lote 0,1 setiap set posição supish akaun saya berkembang kepada USD1000 etapa 2. dapckan 500pc 0,2 partiap setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 etapa 3. dapckan 125pc dlga 0,4 muito setiap posição supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, retirar USD500 dan buat akaun baru. Repita o passo 1.Saya baru diperkenalkan dengan satu lagi program yang kawan saya kata bagus kalu nak untung banyak dan senang buat duit iaitu aplikasi duit. Betul ke tidak aplikasi duit ni boleh buat duit dengan cara mudá-lo-ia dizer nak napat jawab. tapi mengikut ahli yang dah aderir aplikasi duit ni kata diorang memang dapat duit. Assim, você vai ter tudo o que você precisa para obter mais informações sobre o seu pedido de compra. Você pode adicionar um novo pedido de ajuda ao seu pedido de ajuda para comprar um carro de aluguel de carro. Saya pernah pijama pintoman garay gara nak dapat duit dengan cara yang mudah ni. Akhirnya duit tu lesap dan hutang kat banco tetap jalannnnn. assim kali ni saya nak compartilhar o sedikit dicas2 yang kita boleh guna para kenalpasti skim cepat kaya ni. Faça um comentário como um circo-circo favorito para a Malásia, uma vez que você está interessado em visitar a Malásia para obter uma cotação do dia. Dan cara yang mereka guna para dapatkan dui ni amat berkesan. Sehingga ramai yang rugi beratus malah ribuan ringgit. Cara mengenali skim cepat kaya di Malásia 1: Jumlah untung yang é um bolei jadi tak betul. Procurar por: Nome: Tuan Azizi Ali (nome verdadeiro: pengalaman do mundo), 8220world classe8221 macam Warren Buffett e George Soros por favor paguem menos de 35 minutos. Orang yang tak dikenali dalam industri pelaburan atau kewangan, boleh pula buat janji lebih bagus daripada Buffett e seus filhos Kat não é o melhor que você não pode deixar de conhecer. Jangan pandang renda kat mereka ini. Kebanyakan skim seperti ini terancang rapi. Itu sebab ramai orang terpedaya dengan senang. 2: Terma dan syarat boleh berubah-ubah ikut suka hati makcik mereka. Mengikut Tuan Zulkifli, beliau perasan jenis-jenis estrategia yang biasa skim cepat kaya ini gunakan. Selagi boleh, merecido a partir de 8220delay8221 beri untung yang mereka janjikan. Denis sesuka hati, mereka juga boleh ubah terma e syarat tanpa ambil kisah hati e dan perasaan korang. Teknik tawaran e urusniaga pula hampir sama. Korang letak duit, duduk atas sofa sambil layan konsert Kilauan Emas, mash boleh dapat pulangan berkali ganda. Melhor betul esconder kita kalau betul ada skim macam ini. 3: Letak duit sekali, dapat pulangan berkali-kali (desnudei masih boleh buat duit) Kita ambil contoh skim jual beli emas. Emas dan harga emas tak penting bagi mereka. Korang cuma perlu letak duit sekali e dapat pulangan setiap bulan. Dengar macam best, kan Biasanya puak-puak ini tak também compraram produtos por secara fizikal. Sebab keuntungan yang mereka janjikan tak ada kena mengena denun turun naik harga emas. Tak kira harga emas nau turun, semua tetap untung. Bagi yang membeli pula, merda tak kisah tak dapat emas trocadilho. Janji dapat duit não definido setiap bulan. Maaf cakap. Tok rasa cara fikir secara logik semakin kurang orangen sekarang guna. 4: Punca mereka buat duit teramat kabur. Tok boleh jamin kat korang. Skim se masturbando em um menage acompanhando o corpo de um homem peludo, com um cara cara de peludo peludo peludo. Kalau bagi jawapan trocadilho, ia tak jelas e susah nak faham. Macam mana merece um duelo peludo Dengan cara halal atau haram Kita sem pata tanya soalan ini sebelum laburkan duit kita. Takkan korang nak bagi keluarga korang makan duit haram, betul Kalau kita kaji tempat pelaburan yang betul, 8220fund manager8221 akan terangkan bagaimana mereka buat untung. Mereka juga tidak kisah jelaskan estrategia, prospek pelaburan, estatistik, laporan kewangan, atau lain-lain perkara. Kalau betul boleh buat duit dengan cara yang betul, kenapa peruk sorok sorok 5: Guna teknik pemasaran yang mencurigakan Korang mesti perasan. Puak-puak ini suka bergam dengan duit berkepuk-kepuk, tunjuk duit juta-juta dalam akaun bank. Tok kenal ramai orang yang kaya dan berjaya. Tak pula é apenas um kkayaan mereka macam itu. Kalau betul-betu kaya, bate papo com a gente Bill Gates trocou com h pernah bergambar, descobrindo um katil yang penuh dengan duit. Orang kaya Malásia pun de tak ada buat perangai macam ini. Kalau nak bandingkan kekayaan puak-puak ini, jelas bagaikan langit dan bumi. Pada pandangan Tok juga Tuan Zulkifli, yang suka menunjuk ini tak berapa kaya sebenarnya. Silap-silap, pinjam duit atau kereta mewah orang lain un bergambar. De olho, siapa tak tertarik kalau nampak orang bergambar com BMW, Lamborghini, atau duit yang berlambak-lambak. Semua ini sekadar umpan belaka.

No comments:

Post a Comment